Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak zatrudnić agencję SEO.
Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem znaleźć dobrą agencję SEO? Rekomendujemy skorzystać z podpowiedzi specjalistów.
Google podpowiada, jak zatrudnić dobrą agencję SEO
Nie można negować, iż cały sektor SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i bezustannie rozwija się w zasadzie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak między innymi Yandex, Bing czy też Yahoo, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w internecie, musi powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, przeważnie nie jest to realne bez doradztwa zawodowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i przygotowało krótki kurs, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.
Cechy dobrej firmy SEO według Google
Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie naświetla, jak rozpoznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- nieustanna kontrola kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- umiejętność oceny czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania planowanych działań,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto jest jego największą konkurencją.
Pracownica firmy Google akcentuje także, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym widoczne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.