Kliknij tu jeśli potrzebujesz zlecić optymalizację strony pod Google
Zapłaciłeś fortunę za firmową witrynę www, a ona nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Prawdopodobnie powodów należy szukać w niskiej zauważalności w sieci. Klienci zwykle korzystają z Google – dobry biznesmen powinien więc zatroszczyć się o to, by witrynę jego firmy internauci znaleźli bez dużych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skoncentrować się na witrynie, modyfikując ją z myślą o algorytmach internetowego giganta – Google.
Reguły optymalizacji stron
Optymalizacja strony to różne działania opierające się na dostosowaniu witryny do wymogów Google. Są to tak modyfikacje kodu serwisu, jak i uzupełnienie jej właściwym contentem. Jest to szczególnie ważne ze względu na to, że roboty wyszukiwarek oceniają witryny w myśl odgórnie określonych algorytmów – znaczenie ma między innymi prawidłowe wykorzystanie tagów HTML i nasycenie słów kluczowych.
Optymalizacja stron – komu powierzyć?
Optymalizacja stron to działanie potrzebujące dużej wiedzy o stale modyfikowanych algorytmach Google – z tego względu również kiepskim pomysłem okaże się modyfikowanie witryny bez pomocy specjalistów korzystając z ogólnodostępnych poradników. O wiele słuszniej zrobimy zlecając to dobrej agencji SEO i rozpatrując to jako inwestycję – zyski osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się nawet po paru tygodniach od przeprowadzenia optymalizacji.
Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]