Uzyskaj rzetelną pomoc profesjonalistów z agencji social media Kraków na https://k-myk.pl
Kiedy posiada się firmę, niezależnie czy zajmujemy się dystrybucją, świadczeniem usług czy produkcją, akcje marketingowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, jednakże mniejsze firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie szukają pomocy u zewnętrznych agencji reklamowych.
W czym pomoże Ci agencja reklamowa?
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w sieci (social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Nowe marki mogą zlecić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (obwoluty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, że będzie ono poprawnie użyte podczas projektowania materiałów reklamowych – folderów, plakatów, billboardów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć przyciągające, unikatowe wpisy na stronę www firmy oraz zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter lub Instagram.
Do jakich firm kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie działu zajmującego się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu sympozjów, targów lub spotkań z klientami, które zazwyczaj wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie kompetentnego oraz harmonijnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych czy też opracowanie programu kursów. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, warto jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego grona doświadczonych ekspertów. Pozwala to na zlecenie wszelkich działań promocyjnych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.
Kontakt:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]